Російська авіація наближається до катастрофи: літакам не проводять заміну деталей

Через санкції, які забороняють виробникам авіадеталей співпрацювати з рф, росіянам доводиться літати з запчастинами, в яких вийшов термін експлуатації.

Згідно з даними російських медіа, протягом 2022 року, у росії понад 2 тисячі польотів були проведені на літаках укомплектованих деталями, термін використання яких закінчився.

Аналітики вважають, що ситуація щодо західних авіалайнерів лише погіршуватиметься, ба більше це загрожує дефіцитом цивільного флоту авіації.

У ространснадзорі (служба з нагляду у сфері транспорту) бідкаються, що навіть у найбільших авіапідприємств фіксують дефіцит західних авіадеталей.

Представники авіакомпаній у розмові з журналістами запевняють, що не використовують літаки із застарілим обладнанням — така техніка чекає в ангарах на оновлення.

Водночас вони визнають, що перевізники з меншим авіапарком не можуть собі дозволити “запаркувати” літак і чекати запчастин, адже їм необхідний прибуток.

В російському інституті транспорту і транспортної політики наголошують, що проблема з придатністю іноземних літаків лише поглиблюватиметься. Там побоюються, що росія може зіткнутися з повним паралічем цивільної авіації.

Нагадаємо, що росія в обхід санкцій майже рік закуповувала авіадеталі західного виробництва. Загалом за вісім місяців 2022 року до росії було відправлено авіазапчастин американського виробництва на суму 14,4 млн доларів.

Раніше “Військовий кур’єр” повідомляв, що росіяни не можуть ремонтувати техніку, на якій навчають пілотів, тож невдовзі росії доведеться закривати льотні училища.