Німецький фахівець з силових агрегатів RENK Group пустив коріння в США завдяки придбанню бізнесу L3Harris Technologies, що займається бойовими силовими установками, і зараз співпрацює з потенційними головними підрядниками, які розробляють заміну бойової машини піхоти Bradley армії США. .
RENK Group придбала бізнес L3Harris CPS 400 мільйонів доларів, що дало німецькій компанії плацдарм у США. Тепер під назвою RENK America вона відкрила свій завод в Маскегоні, штат Мічиган, де планує будувати передові мобільні системи.
100-річна німецька компанія щороку отримує приблизно 1 мільярд доларів прибутку в усьому світі та має 3000 співробітників, розподілених по Європі, у тому числі у Великобританії, Нідерландах, Франції та Швейцарії, а також в Азії, включаючи Південну Корею. Її промисловий цивільний бізнес також представлений у Китаї та Бразилії.
Близько 50% бізнесу RENK Group — це мобільні рішення для бойових машин — як гусеничних, так і колісних, включаючи силові агрегати, а також окремі двигуни, трансмісії та підвіски.
Компанія — через купівлю бізнесу CPS — заснувала завод на американській території в центрі країни-виробника автомобілів. Виробнича потужність перевищує мільйон квадратних футів, але компанія використовує лише половину цієї площі. Власність включає в себе трасу площею 300 акрів для випробувань транспортних засобів.
Бізнес CPS як його придбав L3Harris був у власності таких відомих компаній, як Teledyne і General Dynamics. В основному бізнес був зосереджений на «виготовленні та розробці двигунів і трансмісій для майже кожного гусеничного транспортного засобу в США вагою понад 50 тонн. Ці транспортні засоби включають Bradley БМП , Multiple Launch Rocket системи, гаубиці M109A7 – і деякі інженерні транспортні засоби.
Формування RENK America відбувається на тлі спроби армії замінити свій автомобіль Bradley на додаткову пілотовану бойову машину , або OMFV. Дві інші сторони, які розробляють OMFV, – це General Dynamics Land Systems і неспеціалізована компанія Point Blank.