ЗСУ показали МіГ-29, який може використовувати авіабомби JDAM-ER (фото)

Українські радянські винищувачі МіГ-29 отримали нову модифікацію під сучасні західні озброєння.

Повітряні сили ЗСУ оприлюднили фото українського винищувача, який має невідомі пілони для зброї, про це пише видання The Drive.

Аналітики пояснюють, що наразі невідомо точного призначення цього пілона. Вони вважають, що військові навмисно опублікували це фото, аби заявити про появу нових можливостей у ЗСУ.

У виданні додають, що на місці цих пілонів зазвичай кріпляться пускові установки АКУ-470 для ракет класу “повітря-повітря” Р-27Р.

Відомо, що раніше українські Міг-29 були модифіковано спеціальним пілоном для запуску американських протирадарних ракет AGM-88 HARM. Тепер літаки, очевидно, пристосували під новий вид озброєнь.

З огляду на розмір і форму пілона, журналісти допускають, що українські Міг-29 отримали можливість запускати якісь більш масивні боєприпаси.

Це можуть бути високоточні авіабомби JDAM-ER. Існує і інший варіант — це можуть бути ракети класу “повітря-повітря” з напівактивним радіолокаційним самонаведенням AIM-7 Sparrow, або авіаційна модифікація ракет від зенітно-ракетного комплексу IRIS-T.

Зрештою це може бути пілон, який додає модульний рівень захисту для українських Міг-29, які діють в надзвичайно небезпечних бойових умовах.

МіГ-29 — це радянський багатоцільовий винищувач 4-го покоління. Він досі залишається на озброєнні близько 25 країн світу. Літак призначений для підтримки дій сухопутних військ на полі бою та знищення як наземних, так і морських цілей.

Літак використовує 30 мм гармату з боєзапасом 150 снарядів і може нести до 6 ракет класу “повітря-повітря” та “повітря-земля”.

Попри те, що літак вже є застарілим у порівнянні з російськими Су-35, Україна досі успішно використовує ці винищувачі.

На одній з фотографій МіГ-29 у соціальних мережах українських військових, якраз можна було побачити літак у кольорах зразка 2000-х років.

Це доводить, що ЗСУ використовують буквально всі запаси літаків і навіть не витрачали час на фарбування корпусу літака, який зняли зі зберігання.