У Японії хочуть переробити транспортні літаки Kawasaki C-2 для перевезення та запуску крилатих ракет великої дальності.
Наразі у Міноборони Японії працюють над аналогом американської технології, коли ракети скидають зі спеціального пілона з літака, і вже у повітрі вона буде запускатись до цілі. про це пише видання The Japan Times.
Це допоможе повітряним силам завдавати ударів по місцях розміщення стартових майданчиків та пускових установок противника.
При цьому Токіо не планує розробляти спеціальні ракети чи купувати нові. Для С-2 можуть використати американські ракети JASSM (Joint Air-to-Surface Standoff Missile), які планують прийняти на озброєння. Вони мають радіус дії 900 км й призначені для винищувачів F-15.
Попередньо двигун ракети запускатиметься після скидання – це має спростити інтеграцію ракети до складу системи озброєння літака C-2. Таке рішення дозволить не переробляти кормову частину літака та використовувати звичайні каркасні скидачі.
Перевагою C-2 над винищувачами буде кількість ракет, які він зможе перевозити та у часі польоту – літак здатен долати 7600 км з 20 тоннами вантажу. На японських базах дислокується 15 транспортних літаків Повітряних сил.
Нещодавно американські військові провели тестування схожої системи запуску крилатих ракет. Американська розробка Rapid Dragon дозволяє запускати AGM-158 з борту транспортного літака, використовуючи звичайну палету для розміщення вантажів всередині вантажного відсіку.
Таким чином для запуску крилатих ракет більше не потрібні бомбардувальники, чи винищувачі, тож потенційних платформ для запускати далекобійних ракет стає набагато більше.
Нагадаємо, що на озброєнні Збройних сил України України з’явились французькі крилаті ракети класу “повітря-земля” SCALP EG, які можуть бити на понад 250 кілометрів.
Слідкуйте за “Військовим кур’єром” у Facebook, Telegram, YouTube та Instagram.