Фрегат ВМС Німеччини типу “Бранденбург” “Баварія” провів навчання з корветом В’єтнамського народного флоту “Молнія”. Фрегат відвідав порт Ня Ронг у HCMC у четвер з першим в історії візитом військово-морського корабля Німеччини до В’єтнаму. Після завершення візиту “Баварія” разом із Військово-морським флотом В’єтнаму проведе навчання PASSEX (Passing Exercise). Планується проведення часткових навчань зі зв’язку, навігації, тактико-строкового плавання та рятувальних вправ. Німеччина співпрацює з В’єтнамом у багатьох сферах, і політика безпеки є однією з багатьох. Візит свідчить про велике значення, яке Німеччина надає партнерству з В’єтнамом.
Візит до В’єтнаму є частиною семимісячного походу фрегату «Баварія» в Індо-Тихоокеанському регіоні. Після В’єтнаму він спрямує до Шрі-Ланки та Індії. Також сплановано захід у Пакистан, Австралію, Гуам, Японію, Південну Корею та Сінгапур. Морська сфера регулюється Конвенцією ООН з морського права. Плаванням «Баварії» Німеччина підкреслює загальну чинність цієї конвенції та важливість свободи судноплавства. Дії Китаю в Південно-Китайському морі описані як частина його стратегій «нарізки салямі»/«загортання капусти», а з 2015 року Сполучені Штати та інші держави, такі як Франція та Великобританія, проводять операції зі свободи навігації (FONOP). в регіоні.
«Баварія» та три інших фрегати класу «Бранденбург» були розроблені як заміна есмінців класу «Гамбург». Він був закладений в 1993 році на верфях Nordseewerke, Емден і спущений на воду в червні 1994 року. Після випробувань був введений в експлуатацію 15 червня 1996 року. Після реорганізації військово-морської структури Баварія була призначена до підрозділу, що базується у Вільгельмсхафені. Клас F123 Brandenburg — німецький фрегат. Кораблі в основному ведуть протичовнову війну (ASW), але вони також беруть участь у місцевій протиповітряній обороні, тактичному командуванні ескадрильями та операціях наземної війни.
Росія отримала принаймні один човен “Молнія” для випробувань у 1990-х роках, а в 1999 році В’єтнам замовив два судна. В’єтнам наразі є основним користувачем класу «Молнія» з двома кораблями російського виробництва та шістьма суднами локального виробництва. У В’єтнамі за сприяння ЦКБ «Алмаз» (Росія) розпочали власну лінію з виробництва кораблів 1241.8 «Молнія». Перші два кораблі локального виробництва були доставлені в липні 2014 року, ще два – у червні 2015 року, а останні два – у жовтні 2017 року. Зенітно-ракетні комплекси М і два АК-630 близькі до систем озброєння. В’єтнамські кораблі також більші – 56,9 м у довжину та максимальне водотоннажність 563 тонни.