Міністерство оборони росії запустило нову масштабну кампанію для призову добровольців. У рамках широкомасштабної кампанії, реклама, що заохочує йти на війну в Україні з’явилася у російських соціальних мережах, на білбордах та на телебаченні. Про це пише британське розвідувальне відомство на офіційній Twitter-сторінці.
Нова російська реклама апелює до чоловічої гордості потенційних новобранців, звертаючись до них, як до «справжніх чоловіків», а також підкреслюючи фінансові переваги військової служби. Тим часом, група «Вагнера», яка втратила можливість вербувати полонених також змагається за обмежену кількість російських чоловіків призовного віку. Тому, британська розвідка робить висновок, що заявлена Міноборони кампанія із залучення 400 тисяч добровольців буде провальною.
У свою чергу, Кремль прагне відкласти будь-яку нову, обов’язкову мобілізацію якомога на довгий час, аби не викликати масове суспільне невдоволення.