Незабаром росіянам доведеться закривати льотні училища, оскільки через санкції Заходу вони не можуть ремонтувати техніку, на якій навчають пілотів.
Про це заявив начальник управління льотної експлуатації Росавіації Володимир Ізраїльов.
За його словами, сьогодні російські льотні училища використовують західну техніку — Cessna 172, Diamond 40/42, L-410, легкі гелікоптери Bell та Eurocopter.
Проте половина цієї техніки вже вийшла з ладу, а ремонт неможливий через дефіцит іноземних запчастин, який зумовили накладені на росію західні санкції.
“Росавіація” вже запропонувала російському Мінпромторгу розробити свій навчальний літак із потрібними характеристиками. Але на це необхідні додаткові ресурси.
Російська Об’єднана авіабудівна корпорація (ОАК) навіть має власну розробку — одномоторний Як-118, але він був оснащений німецьким двигуном, тож на сьогодні цей варіант теж відпадає.
Зауважимо, що США та ЄС запровадили санкції проти росії, через які найбільші світові виробники літаків, Boeing і Airbus, більше не можуть постачати запчастини або надавати технічну підтримку російським авіакомпаніям.
До слова, минулого місяця з’явилась інформація, що російська авіакомпанія “Аерофлот” вперше відправила літак Airbus A330-300 на ремонт до Ірану, бо у росії провести ремонт неможливо через санкції.