Росія відмовила Бразильському центру з дослідження та запобігання авіаційним подіям (CENIPA) спільно провести розслідування падіння літака Пригожина. Слідство, якщо і буде проводитись, то засекречено.
Ця установа хотіла допомогти з’ясувати обставини авіакатастрофи, бо літак Embraer, на який належав Пригожину, виготовлений саме у Бразилії. За міжнародними правилами, виробники бортів мають брати участь у розслідуванні аварій за участі літальних апаратів.
Натомість, CENIPA отримала відповідь, що у росії поки не будуть розслідувати авіакатастрофу бразильського літака у Тверській області.
Фахівці західних країн підозрюють, що російська влада стоїть за катастрофою борта Пригожина, який мав добрі показники безпеки. Американський консультант з авіаційної безпеки та колишній слідчий Джон Кокс заявив, що внутрішнє російське розслідування завжди буде піддаватися сумніву без участі Бразилії.
Нагадаємо, приватний літак, який належав лідеру “вагнерівців” Євгенію Пригожину, впав у Тверській області. Всі 10 пасажирів літака, включно з Пригожиним, то його “правою рукою” Дмітрієм Уткіним загинули.
Загибель Пригожина матиме глибокий дестабілізуючий вплив на бойовиків. Про це повідомляла британська розвідка. Остаточних доказів того, що Пригожин був на борту немає. Однак, у відомстві вважають, що ймовірність того, що він дійсно мертвий, дуже велика.
При цьому відзначають, що особисті якості Пригожина, такі, як гіперактивність, виняткова зухвалість, прагнення до результату та надзвичайна жорстокість, пронизували “Вагнер”. Навряд чи будь-який наступник з ним зрівняється.
Вчора у Санкт-Петербурзі відбувся похорон Пригожина.
Слідкуйте за “Військовим кур’єром” у Facebook, Telegram, YouTube та Instagram.